Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : N, 1 Lis 2020
2
Data : Pn, 2 Lis 2020
3
Data : Wt, 3 Lis 2020
4
Data : Śr, 4 Lis 2020
5
Data : Cz, 5 Lis 2020
6
Data : Pt, 6 Lis 2020
7
Data : So, 7 Lis 2020
8
Data : N, 8 Lis 2020
9
Data : Pn, 9 Lis 2020
10
Data : Wt, 10 Lis 2020
11
Data : Śr, 11 Lis 2020
12
Data : Cz, 12 Lis 2020
13
Data : Pt, 13 Lis 2020
14
Data : So, 14 Lis 2020
15
Data : N, 15 Lis 2020
16
Data : Pn, 16 Lis 2020
17
Data : Wt, 17 Lis 2020
18
Data : Śr, 18 Lis 2020
19
Data : Cz, 19 Lis 2020
20
Data : Pt, 20 Lis 2020
21
Data : So, 21 Lis 2020
22
Data : N, 22 Lis 2020
23
Data : Pn, 23 Lis 2020
24
Data : Wt, 24 Lis 2020
25
Data : Śr, 25 Lis 2020
26
Data : Cz, 26 Lis 2020
27
Data : Pt, 27 Lis 2020
28
Data : So, 28 Lis 2020
29
Data : N, 29 Lis 2020
30
Data : Pn, 30 Lis 2020

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Po uruchomieniu programu MS Teams lub zalogowaniu na stronie office.com i wybraniu programu Teams przechodzimy z lewej strony do zakładki Kalendarz.

Następny krok to "+ Nowe spotkanie"

Obrazek poniżej. ∇

Wypełniamy kolejno:

- dodaj tytuł (Trzeba tu podać nazwę przedmiotu, klasę i jaki typ zajęć np. Informatyka - 7 gr. 1- Konsultacje),

- datę i godzinę pierwszych zajęć (np. jak na obrazku poniżej)

- rozwijamy pole "nie powtarza się" - i wybieramy "Niestandardowe"

Obrazek poniżej. ∇

 

W oknie "Cykl niestandardowy""

Dla zajęć prowadzonych co tydzień wybieramy "Powtarzaj co" i dajemy 1 i wybieramy "Tydzień"

Dla zajęć prowadzonych co 2 tygodnie wybieramy "Powtarzaj co" i dajemy 2 i wybieramy "Tydzień"

Wybieramy "Koniec" - ustawiamy datę końca zajęć np. 10.04.2020 r.

Dajemy "Zapisz"

Obrazek poniżej. ∇

Ostatni krok to "Dodaj kanał".

Wybieramy tu klasę z którą planujemy zajęcia i w niej kanał "Ogólny".

"Zapisz" i powtarzamy całą operację jeśli dla kolejnej klasy lub spotkania przemiennego (konsultacje / lekcja).

Obrazek poniżej. ∇

Po zaplanowaniu spotkania warto dokonać kilku modernizacji dla całej serii (jest to wymagane).

Klikamy w wydarzenie dla całej serii. Dalej przechodzimy do "Opcje spotkania"

W otwartym oknie przeglądarki (po zalogowaniu) dokonujemy modyfikacji jak poniżej. ∇