SPONSORZY PIKNIKU INTEGRACYJNEGO 2024 - DZIĘKUJEMY

1. Fasthol Marcin Mirosław. 2. Nemo Świat Rozrywki w Dąbrowie Górniczej. 3. Decathlon. 4. Active Fun Kids Bawilandia DG. 5. Mali Bohaterowie 11- o Listopada 1 Dąbrowa Górnicza. 6. Rybak Anna z Warężyna. 7. Sport poziom 450 z Sosnowca. 8. Kino Helios DG. 9. Klub sportowy TKKF 10 z Będzina. 10. Foto-Kocot Siewierz. 11. Dar-Decor Wojkowice Kościelne. 12. Akademia Piękna Izabela Zięba Wojkowice Kościelne. 13. Emotion Kamila Biały Siewierz salon fryzjerski. 14. Aleksandra Michalska- Korzec. 15. Klaudia Tomczyk z Przeczyc. 16. Nędzyński Adrian spawalnictwo. 17. Skład budowlany Robotnik Przeczyce. 18. Gospodarstwo pstrągowe Joanna i Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych. 19. Przedsiębiorstwo Górnicze Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Sakop z Bytomia. 20. „Chata u Jana” ul. Ratanice 21, Dabrowa Górnicza. 21. DSE CAR Dominika Sorek. 22. Bartosz Koba. 23. Firma Marelli Aftermarket Poland Katowice. 24. Salon Fryzjerski „EFFECT” Pani Sylwia Bubel. 25. Holistic Therapy Jessica. 26. Przystań Siewierz Jeziorna. 27. Firma Pabud z Wojkowic Kościelnych. 28. Burgery bez ściemy Wojkowice Kościelne. 29. ITS Kubica. 30. Robert Soboń. 31. Justyna Błach. 32. Alpaki z Jury. 33. Jachymczyk Anna. 34. SIERA SPORT - Sierka Robert Siewierz. 35. Młyn Wodny w Okradzionowie Dąbrowa Górnicza. 36. Pani Mariola Chmiest Magia Kwiatów Dąbrowa Górnicza. 37. Elektronarzędzia Państwo Kakitek z Wojkowic Kościelnych. 38. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne. 39. OSP Wojkowice Kościelne. 40. Firma Okna Młynarski Wojkowice Kościelne. 41. WAHL HOME PRODUCTS. 42. Pro-Wellness Wojkowice Kościelne. 43. Studio Figura Katarzyna Cieślik, ul. Małachowskiego 38, Będzin. 44. Geisha Studio Stylizacji i Urody, ul. Małachowskiego, 39, Będzin. 45. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia. 46. Firma Handlowa Henryk Milewski - Siewierz. 47. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Robert Rybak Kłomnice ul. Częstochowska 110 a. 48. Masarnia Borowe J.B Pluta Węglowice ul. Długa 114. 49. Firma Handlowo- Usługowa „ Gloster” sp. z.o.o Zawiercieul. Grunwaldzka 14. 50. Avon Justyna Dydak. 51. Szykszydło Magdalena Widawska. 52. Pan Krystian Kozłowski z Wojkowic Kościelnych. 53. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice. 54. MANUFAKTURA KEBAB Wojkowice Kościelne. 55. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. 56. DG-NET S.A. 57. Laser Style Katarzyna Sitek z Wojkowic Kościelnych. 58. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego. 59. Restauracja Monami. 60. Monika Dydak Piwonia. 61. Paweł Będkowski Podwarpie. 62. Szot-Kozłowska Sylwia Transport i Spedycja Międzynarodowa Dragon, ul. Ujejska 125e, 42-520 Dąbrowa Górnicza. 63. BUDOMEX CENTRUM Ogrodzeń Tomasz Kasperek. 64. Szkoła Językowa Ekspert Ewa Wylężek Wojkowice Kościelne. 65. Polski Związek Emerytów i Rencistów Wojkowice Kościelne. 66. OSP Tuliszów. 67. Patrycja DB-Fotografia. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Projekt ”Poznając siebie nawzajem, poznajemy Europę” realizujemy od września 2009 roku wraz ze szkołami z Hiszpanii, Francji, Turcji i Włoch. Nasze pierwsze wspólne spotkanie odbyło się w listopadzie ubiegłego roku w Turcji. Tym razem nadszedł czas, aby to nasza szkoła zorganizowała wizytę partnerską i tak, 30 kwietnia z niecierpliwością oczekiwaliśmy na przyjazd pierwszej grupy naszych zagranicznych gości z Turcji. W piątek późnym wieczorem przybyli do hotelu „Prestige” w Siewierzu. Przedstawiciele Włoch, Francji i Hiszpanii dotarli na miejsce następnego dnia.

Kolejnego dnia, 2 maja, nasi partnerzy z Turcji i Włoch uczestniczyli w uroczystych obchodach siewierskiej majówki: wzięli udział we mszy świętej w kościele św. Macieja, złożyli kwiaty pod pomnikiem Józefa Piłsudskiego, a następnie uczestniczyli w oficjalnym otwarciu płyty rynku siewierskiego. Mieli również możliwość uczestniczenia w koncercie zespołu Śląsk.

3 maja, w pełnym już składzie, w godzinach porannych, odbyło się spotkanie w Siewierzu z samorządowcami naszego miasta oraz z panem wiceburmistrzem Tomaszem Sadłoniem, podczas którego przybliżyliśmy naszym radnym cele i zadania współpracy zagranicznej. Nasi goście zaprezentowali swoje kraje, miejscowości i szkoły.

Po południu zwiedzaliśmy zamek i uczestniczyliśmy w pokazie walki rycerskiej.

Następnego dnia, wyruszyliśmy na wycieczkę do Wieliczki i Krakowa. Zwiedziliśmy zabytkową kopalnię soli oraz najważniejsze i najpiękniejsze miejsca w Krakowie. Nasi partnerzy zobaczyli wiele pięknych i interesujących miejsc związanych z historią naszego kraju.

W środę zaprosiliśmy gości do naszej szkoły. Tutaj podczas całodniowego pobytu staraliśmy się jak najlepiej zaprezentować naszą placówkę. Odbyła się uroczysta akademia, podczas której uczniowie zaprezentowali swoje umiejętności artystyczne i oczywiście językowe - w języku angielskim przybliżyli gościom wiadomości dotyczące historii, kultury i przyrody naszego kraju. Interesująca prezentacja pokazała partnerom również tradycje i obrzędy charakterystyczne dla naszego regionu. Następnie goście mieli możliwość obejrzenia naszej szkoły, wzięcia udziału w lekcjach oraz przyjrzenia się metodom pracy naszych nauczycieli.

Był to nasz trzeci dzień spotkania, a jednocześnie moment podsumowania kolejnego etapu pracy i wymiany wszystkich poglądów dotyczących projektu. Po wytężonej pracy zaprosiliśmy wszystkich na tradycyjny i bardzo smakowity obiad. Prawdziwie „polskie” potrawy pomogli przygotować nam rodzice uczniów zaangażowanych w realizację tego projektu.

W czwartek zorganizowaliśmy naszym partnerom wycieczkę do Częstochowy, gdzie podziwiali zabytki Jasnej Góry, a w drodze powrotnej oglądali ruiny zamków na Szlaku Orlich Gniazd - w Olsztynie, Mirowie, Bobolicach i na Podzamczu, gdzie zjedliśmy lunch w średniowiecznej sali z kominkiem. Zrobiło to na naszych gościach niesamowite wrażenie.

Wieczorem odbyła się uroczysta, pożegnalna kolacja. Mieliśmy kolejną szansę, aby w miłej atmosferze porozmawiać z naszymi przyjaciółmi oraz podzielić się ostatnimi wrażeniami i spostrzeżeniami. Podczas tego spotkania goście otrzymali od nas upominki związane z naszą miejscowością, gminą i regionem.

Każdy razem spędzony dzień przybliżał nas coraz bardziej do kultury krajów partnerskich. Podczas wspólnych spotkań i wycieczek bezustannie rozmawialiśmy z naszymi nowymi przyjaciółmi, wykorzystując każdą chwilę do lepszego poznania się i budowania osobistych więzi, które są podstawą udanego projektu.