SPONSORZY PIKNIKU INTEGRACYJNEGO 2024 - DZIĘKUJEMY

1. Fasthol Marcin Mirosław. 2. Nemo Świat Rozrywki w Dąbrowie Górniczej. 3. Decathlon. 4. Active Fun Kids Bawilandia DG. 5. Mali Bohaterowie 11- o Listopada 1 Dąbrowa Górnicza. 6. Rybak Anna z Warężyna. 7. Sport poziom 450 z Sosnowca. 8. Kino Helios DG. 9. Klub sportowy TKKF 10 z Będzina. 10. Foto-Kocot Siewierz. 11. Dar-Decor Wojkowice Kościelne. 12. Akademia Piękna Izabela Zięba Wojkowice Kościelne. 13. Emotion Kamila Biały Siewierz salon fryzjerski. 14. Aleksandra Michalska- Korzec. 15. Klaudia Tomczyk z Przeczyc. 16. Nędzyński Adrian spawalnictwo. 17. Skład budowlany Robotnik Przeczyce. 18. Gospodarstwo pstrągowe Joanna i Jacek Kaleta w Wojkowicach Kościelnych. 19. Przedsiębiorstwo Górnicze Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Sakop z Bytomia. 20. „Chata u Jana” ul. Ratanice 21, Dabrowa Górnicza. 21. DSE CAR Dominika Sorek. 22. Bartosz Koba. 23. Firma Marelli Aftermarket Poland Katowice. 24. Salon Fryzjerski „EFFECT” Pani Sylwia Bubel. 25. Holistic Therapy Jessica. 26. Przystań Siewierz Jeziorna. 27. Firma Pabud z Wojkowic Kościelnych. 28. Burgery bez ściemy Wojkowice Kościelne. 29. ITS Kubica. 30. Robert Soboń. 31. Justyna Błach. 32. Alpaki z Jury. 33. Jachymczyk Anna. 34. SIERA SPORT - Sierka Robert Siewierz. 35. Młyn Wodny w Okradzionowie Dąbrowa Górnicza. 36. Pani Mariola Chmiest Magia Kwiatów Dąbrowa Górnicza. 37. Elektronarzędzia Państwo Kakitek z Wojkowic Kościelnych. 38. Firma „ECODRUK” Paweł Pudo Wojkowice Kościelne. 39. OSP Wojkowice Kościelne. 40. Firma Okna Młynarski Wojkowice Kościelne. 41. WAHL HOME PRODUCTS. 42. Pro-Wellness Wojkowice Kościelne. 43. Studio Figura Katarzyna Cieślik, ul. Małachowskiego 38, Będzin. 44. Geisha Studio Stylizacji i Urody, ul. Małachowskiego, 39, Będzin. 45. Bar „Pod Kołem” Małgorzata Pycia. 46. Firma Handlowa Henryk Milewski - Siewierz. 47. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Robert Rybak Kłomnice ul. Częstochowska 110 a. 48. Masarnia Borowe J.B Pluta Węglowice ul. Długa 114. 49. Firma Handlowo- Usługowa „ Gloster” sp. z.o.o Zawiercieul. Grunwaldzka 14. 50. Avon Justyna Dydak. 51. Szykszydło Magdalena Widawska. 52. Pan Krystian Kozłowski z Wojkowic Kościelnych. 53. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMUS Brudzowice. 54. MANUFAKTURA KEBAB Wojkowice Kościelne. 55. Tadeusz Nikratowicz Wojkowice Kościelne. 56. DG-NET S.A. 57. Laser Style Katarzyna Sitek z Wojkowic Kościelnych. 58. Pan Jan Mucha Radny Powiatu Będzińskiego. 59. Restauracja Monami. 60. Monika Dydak Piwonia. 61. Paweł Będkowski Podwarpie. 62. Szot-Kozłowska Sylwia Transport i Spedycja Międzynarodowa Dragon, ul. Ujejska 125e, 42-520 Dąbrowa Górnicza. 63. BUDOMEX CENTRUM Ogrodzeń Tomasz Kasperek. 64. Szkoła Językowa Ekspert Ewa Wylężek Wojkowice Kościelne. 65. Polski Związek Emerytów i Rencistów Wojkowice Kościelne. 66. OSP Tuliszów. 67. Patrycja DB-Fotografia. Oraz Wszystkim darczyńcom indywidualnym Serdecznie Dziękujemy

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
27
28
29
30
31

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Nasza szkoła w dniu 4 listopada 2008 roku została zakwalifikowana do wzięcia udziału w projekcie " Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolskiego programu rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów".

  Projekt ten uzyskał pozytywna ocenę i znalazł się na liście rankingowej konkursu nr 1/POKL/3.3.4/08 ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dzięki czemu udział w zaplanowanych działaniach projektowych dla Gimnazjów, Nauczycieli i Uczniów jest całkowicie bezpłatny. Realizacja projektu obejmie trzy najbliższe lata (6 semestrów) i zakończy się w listopadzie 2011 roku.

Głównym celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych oraz przedsiębiorczości wśród uczniów gimnazjów.
Do jego realizacji przyczynią się następujące cele szczegółowe:
- opracowanie i wdrożenie formuły kształcenia gimnazjalistów stanowiące uzupełnienie programów nauczania,
- uatrakcyjnienie i nastawienie treści edukacyjnych na praktyczne aspekty wykorzystanej wiedzy z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych i przedsiębiorczości,
- zapewnienie równości i dostępu do wiedzy uczniom z terenów wiejskich i miejsko-wiejskich,
- wzrost zainteresowania uczniów gimnazjów naukami matematyczno-przyrodniczymi przedsiębiorczością a w przyszłości kierunkami "ścisłymi" studiów,
- dostarczenie systemu zachęt dla zwiększenia aktywności nauczycieli w rozwijaniu dodatkowych kompetencji uczniów,
- rozwój kompetencji społecznych w ramach pracy w drużynach 5 -osobowych (współpraca w zespole, poprawne formułowanie celów, kreatywność, rozwiązywanie problemów, ocena ryzyka, podejmowanie decyzji),
- rozwój umiejętności wykorzystania nauki i badań w gospodarce - wykształcenie profilu "przedsiębiorczych naukowców"
- rozwój dodatkowych kompetencji z zakresu ICT poprzez wykorzystanie formuły blended- learning w nauce.
Grupę docelową stanowią uczniowie gimnazjów - chętni, zaangażowani, otwarci na nowe wyzwania, którzy poza uczestnictwem w zajęciach pozalekcyjnych za swoją aktywność będą nagradzani udziałem w wycieczce zagranicznej, obozach naukowych, pokazach naukowych oraz w ogólnopolskich konkursach. Ich pracą kierować będą nauczyciele-koordynatorzy centrów. Każdy z koordynatorów będzie systematycznie otrzymywał opisy zadań, scenariusze zajęć do prowadzenia, wytyczne i wskazówki odnośnie planowanych doświadczeń (filmy, prezentacje case-studies i eksperymentów, pozostałe materiały dydaktyczne) i będzie miał możliwość konsultacji on-line (internet). Centra powstaną w 73 gimnazjach (22 w gminach wiejskich, 29 przy zespołach szkół, 22 w gimnazjach miejskich (miasta woj.). Zostaną wyposażone w sprzęt laboratoryjny umożliwiający przeprowadzanie doświadczeń, analiz, ćwiczeń.
W ramach "Omnibusa doświadczeń" przeprowadzone zostaną 3 serie wykładów pokazowych Politechniki Poznańskiej (16 w roku). 
Na koniec I edycji projektu zostanie zorganizowany obóz naukowy dla wszystkich uczestników (edycja nad morzem lub druga w górach). W trakcie obozu prowadzone będą zajęcia językowe z native speakerami jako wartość dodana wprowadzająca element dodatkowej kompetencji kluczowej.