Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

Plan lekcji

Office 365 - Porady

Rada Rodziców

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

RODO

Odwiedź nasz kanał na YouTube - ZSPWK PLAY

Po uruchomieniu programu MS Teams lub zalogowaniu na stronie office.com i wybraniu programu Teams przechodzimy z lewej strony do zakładki Kalendarz.

Następny krok to "+ Nowe spotkanie"

Obrazek poniżej. ∇

Wypełniamy kolejno:

- dodaj tytuł (Trzeba tu podać nazwę przedmiotu, klasę i jaki typ zajęć np. Informatyka - 7 gr. 1- Konsultacje),

- datę i godzinę pierwszych zajęć (np. jak na obrazku poniżej)

- rozwijamy pole "nie powtarza się" - i wybieramy "Niestandardowe"

Obrazek poniżej. ∇

 

W oknie "Cykl niestandardowy""

Dla zajęć prowadzonych co tydzień wybieramy "Powtarzaj co" i dajemy 1 i wybieramy "Tydzień"

Dla zajęć prowadzonych co 2 tygodnie wybieramy "Powtarzaj co" i dajemy 2 i wybieramy "Tydzień"

Wybieramy "Koniec" - ustawiamy datę końca zajęć np. 10.04.2020 r.

Dajemy "Zapisz"

Obrazek poniżej. ∇

Ostatni krok to "Dodaj kanał".

Wybieramy tu klasę z którą planujemy zajęcia i w niej kanał "Ogólny".

"Zapisz" i powtarzamy całą operację jeśli dla kolejnej klasy lub spotkania przemiennego (konsultacje / lekcja).

Obrazek poniżej. ∇

Po zaplanowaniu spotkania warto dokonać kilku modernizacji dla całej serii (jest to wymagane).

Klikamy w wydarzenie dla całej serii. Dalej przechodzimy do "Opcje spotkania"

W otwartym oknie przeglądarki (po zalogowaniu) dokonujemy modyfikacji jak poniżej. ∇